Bemutatkozás

A blogon igyekszem minden megjelenő játékot bemutatni, de emelet megemlítek régi klasszikusokat és elmélkedek a játék/hardver piacról. Az informatika mellet, még újabb filmeket is elemezni fogok, illetve egyéb témákat is néha felvetek. Elérhetőség: kapiandras@freemail.hu Ajánlott felbontás: 1680x1050

Mi lett veled SEGA?

2011.05.22. 10:05 Kápi-András

Tegnap egy videót láttam az új SEGA Rally-ról és hatalmas csalódás volt. Az első kettőt imádtam, a 2007-ben megjelenő Revo-t pedig gyűlöltem. Utóbbi ellenére reménykedek abban, hogy előbb utóbb talpra áll a sorozat. De a most megjelenő videó alapján úgy néz ki, hogy nem mert a friss 2011-es SEGA Rally egy az egyben megegyezik a 2007-es epizóddal. Szomorú dolog, hogy ennyire hülyének néz bennünket a SEGA és az is keserű dolog, hogy a 90-es években dübörgő cég, mára ennyire legyengült. Mindenesetre itt van egy összehasonlítás, fent az új, lent a régi, találjatok különbséget, de szerintem nincs.

U.i.: Találtam egyet, a régiben több a motion blur (elmosás).

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakucko.blog.hu/api/trackback/id/tr672923028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása