Bemutatkozás

A blogon igyekszem minden megjelenő játékot bemutatni, de emelet megemlítek régi klasszikusokat és elmélkedek a játék/hardver piacról. Az informatika mellet, még újabb filmeket is elemezni fogok, illetve egyéb témákat is néha felvetek. Elérhetőség: kapiandras@freemail.hu Ajánlott felbontás: 1680x1050

Microsoft, avagy nem véletlen az utálat

2011.08.30. 08:51 Kápi-András

Én nem vagyok azaz ember, aki ha bedöglik nála egy adott márkájú termék, megutálja a gyártót, meghalt már alattam Chieftec, Logitech és Sennheiser is, még is nagyon szeretem őket. Mert nagyon jó minőségűek, és mindegyik jóval a garancia idő után adta be a kulcsot. A budget kategóriás majdnem legolcsóbb Logitech billentyűzetem pl. 7 évet élt, miután az egyik gomb behalt. Néhányan úgy gondolják, hogy egy alkatrésznek az idők végezetéig kell bírnia, de ez korántsem így van, pláne ha sokat használjuk őket (mint esetemben). Azonban van egy gyártó aki jogtalanul élvezte a bizalmamat és ez a Microsoft.

Címkézzük át!

Az első pofon anno az 1 éves billentyűzet vessző futásom után következett be, amikor nem volt billentyűzetem (illetve volt, csak mindig kölcsön példányok), mert egyszerűen nem találtam nekem tetszőt. Aztán jött a Microsoft Reclusa és meg volt a szerelem, gyönyörű lekerekitett design, szép kék világítás, programozható gyors gombok és mindenki szerint jó minőség, persze mint minden gamer billentyűzet ez se volt magyar nyelvű, de ez engem nem izgatott. Le se tudom írni azt a pofára esést, amikor hazavittem beélesítettem a tízen sok ezres klaviatúrát és végre hátradőltem, hogy van egy kényelmes kezelőszervem. Egy nagy sz*rt, gyári hibás volt és valami furcsa oknál fogva 10 percenként lekapcsolt. Szerencsére volt nekik még egy így jött a csere, azóta ilyen hibám nincs, viszont ennek ellenére csalódtam. Egyrészről ez egy rohadt nagy átverés, mert ehhez a billentyűzethez max. csak annyi köze van a Microsoft-nak, hogy megrendelte, azt kész. Ugyanis mindenhol Razer feliratok vannak, kivétel ugye az egyetlen és a közönségnek látható Microsoft feliratot. Oly annyira nem tett a termékért semmit a Microsoft, hogy a kezelő szerv a tipikus Razer, Razer kiírásokkal és a telepítő során is Razer Reclusa néven fut a termék. Én ezekre nagyon allergiás vagyok, ha nem tudnak billentyűzetet csinálni, akkor hagyják a csudába, vagy vegyék meg a Razer céget, azt minden el van intézve. Ja a Microsoft persze kapásból védte magát és hangoztatta, hogy ez egy közös termék. Így sok év után már kijöttek a minőségi hibák is. A felső műanyag borítás lötyög, csak úgy mint az oldalsó gyors gombok is. Amikről ráadásul lejött a festék is, pedig ezeket nagyon ritkán használom.

Fognélküli egér

Aztán ez a hét is jól kezdődött a Sidewinder X3-as egerem gondolt egyet és a bal egérgomb egyszerűen elszállt. Gyorsan felrohanok valami topikra ahol ilyen hibákkal foglalkoznak. A válaszok ezek voltak, ez olcsó egereknél szokott előfordulni (kössz, most 10 000 FT), aztán a másik még érdekesebb és dühítő volt, ez egy tipikus Microsoft hiba, az olcsó rossz minőségű belső anyagok miatt (többen megerősítették ezt). Én is találkoztam már hasonló hibával 1000 FT-os Speed-Link egérnél, nem pedig gamer egérnél. A régi Logitech egerem több év után szenzor hibával hallt be, pedig az is csak 2000 FT volt. Szóval visszaviszem garanciálisan, az Aqua gyanítom nem fog szívózni és akkor terveim szerint megpróbálom eladni (bár már eddig is árultam), mert több más apró hibája is van, amik miatt egyszerűen nem szeretem. Az egyik a műanyag borítás, aminél még a 2000 FT-os Logitech egérnek is jobb volt. Nagyon rossz tapintású, gagyinak ható anyag, itt talán utoljára a Kia Ceed középkonzolján fogtam, egyszerűen ráz tőle a hideg. Aztán az oldalsó gombokat nem lehet megfelelően kezelni és végül pedig azért mert sokkal jobb egereket lehet kapni nála olcsóbban.

Az eredmény tiltólista

Összegezve a Microsoft abnormálisan drága, amihez viszont nem párosul a minőség. Gagyi anyagok, igénytelen, gyors megoldások ezek jellemzik a céget. Ráadásul még meg se említettem az ismerőseim X-Box problémáit, aminek a zömét a gyártó egyszerűen nem is akarta kijavítani (részben a flash-elés miatt, ami még érhető is, de csak részben), szóval 30-40 ezer forint ment a kukába, ami azért nem túl jó, plusz ugye a sok behalt Joypad is, amit hozzá adnak. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakucko.blog.hu/api/trackback/id/tr583189848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása