Bemutatkozás

A blogon igyekszem minden megjelenő játékot bemutatni, de emelet megemlítek régi klasszikusokat és elmélkedek a játék/hardver piacról. Az informatika mellet, még újabb filmeket is elemezni fogok, illetve egyéb témákat is néha felvetek. Elérhetőség: kapiandras@freemail.hu Ajánlott felbontás: 1680x1050

2011 Informatika érettségi közép szinten

2011.05.17. 11:23 Kápi-András

Tegnap veselkedtem neki és nem tudom nektek, hogy sikerült de bizony nekem és az osztályomnak nem túl jól. Szerintem botrányosan rossz volt.

Először is 3 óra nem elég 2 weblap, 1 kép megszerkesztésére (Paint, vagy Gimp programmal), 1 szövegfájlra, 1 adatbázisra és 1 táblázatra. Én úgy, hogy eléggé pörögtem odáig jutottam, hogy eltudtam kezdeni a weblapot.

Másodszor pedig magukon a feladatokon lehet érezni, hogy ezt egy olyan személy(ek) alkották meg, akik nem informatikára szakosodtak. Ilyen volt pl., amikor átlag sebességet kellet volna számítani, de az idő nem megfelelő formátumba volt és az Excelben nincs is olyan függvény, ami ezt képes átalakítani, tehát mindenki hülyén vakarta a fejét, hogy akkor ezt most, hogy is kéne. De az is hatalmas hülyeség volt, hogy a weblapnál egy táblázatba kellet táblázatot létrehozni, aki már jártas valamilyen szinten a weblapszerkeztésben az tudja, hogy egy ilyen struktúra mennyi galibát okozhat.

Mindent összevetve a javító kulcs alapján egy erős hármas lesz az informatika érettségim, úgy, hogy én informatika szakos iskolában tanultam, országos informatikai versenyen helyezést értem el és az előző érettségiket könnyedén 95-97%-okra tudtam megírni. Mindenesetre, ha bárki tud bármilyen kezdeményezésről, amelynek az a célja, hogy az informatika érettségit az Oktatásügyi Hivatal felülvizsgálja és esetleg egy újat írasson, az jelezze. Illetve kíváncsi lennék a ti véleményetekre is, hogy ti milyennek találtátok ezt a feladatlapot.

 

PollPub.com VoteSzerintetek milyen volt a mostani informatika érettségi?
Teljesen egyet értek veled, ezt újra kell íratni.
Rossz volt, de azért nem annyira, hogy újra kelljen íratni.
Így se, úgy se tudtam volna, szóval mindegy.
Szerintem jó volt ez úgy, ahogy volt.
Idióta! Ez túl könnyű volt.



View Results

Poll powered by PollPub.com Free Polls

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakucko.blog.hu/api/trackback/id/tr832910716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása