Bemutatkozás

A blogon igyekszem minden megjelenő játékot bemutatni, de emelet megemlítek régi klasszikusokat és elmélkedek a játék/hardver piacról. Az informatika mellet, még újabb filmeket is elemezni fogok, illetve egyéb témákat is néha felvetek. Elérhetőség: kapiandras@freemail.hu Ajánlott felbontás: 1680x1050

Jó filmek, jó áron

2011.05.17. 16:48 Kápi-András

Érettségi után kimentem Budaörsre a madaras boltba bevásárolni és miközben mászkáltam, hirtelen eszembe jutott, hogy rá kéne nézni a filmekre, hátha van valami jó akció (bár idáig nem tapasztaltam ilyet). Mindenesetre alig találtam meg a filmeket, mert átpakolták, most az újságok, a filmek, a könyvek és a konzol játékok egy helyen vannak. Végül azonban kiderült megérte kutatni őket, ugyanis nagyon jó filmek voltak 1000 FT-ért, pl. a Vitathatatlanul, a régi Mestergyilkos, Olasz Meló, Bad Boys 2 és még sorolhatnám. Az újabb filmeket átlagban 3000 FT-ért kínálják, de az Eredetért csak 2000 magyar valutát kérnek, ami nagyon baráti a többi bolthoz képest (bár én még mindig nem láttam a filmet, tehát nem tudom megmondani, hogy megéri e megvenni). Végül az Elrabolva című filmmel távoztam, amiért 1000 FT-ot kellet fizetnem. Szóval ajánlom nektek is, hogy ha ott vagytok nézzétek meg a kínálatot, mert lehet, hogy ti is találtok egy kedvetekre való filmet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakucko.blog.hu/api/trackback/id/tr322911478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása