Bemutatkozás

A blogon igyekszem minden megjelenő játékot bemutatni, de emelet megemlítek régi klasszikusokat és elmélkedek a játék/hardver piacról. Az informatika mellet, még újabb filmeket is elemezni fogok, illetve egyéb témákat is néha felvetek. Elérhetőség: kapiandras@freemail.hu Ajánlott felbontás: 1680x1050

X-Men: Destiny avagy, hogyan kell valamitől nagyon elvenni az ember kedvét

2011.06.15. 21:11 Kápi-András

Én nagyon szeretem az X-Men szériát, számtalan képregényt elolvastam, gyerekkoromban szinte mindig néztem a Cartoon Network-on és kicsit érettebben a filmekért is oda voltam, leszámítva(a 3. epizódot, meg a Wolverine se nyűgözött le annyira). Játékokból is szerintem a legtöbbel játszottam, bár azok korántse győztek meg, kivétel ez alól a legutóbb megjelenő brutális Wolverine-nak a PC-s verziója, ami korántsem volt egy kiemelkedő alkotás, de egy szórakoztató és rohadt látványos akciójátékként megállta a helyét. Az eladási statisztikák sajnos nem voltak annyira kimagaslóak, bár ennek ellenére az Activision megígérte, hogy marad ezen az útvonalon. Ezért is vártam sokat a 2011-ben megjelenő Destiny alcímmel ellátott MMORPG-től. Azért a múlt idő, mert a most megjelenő E3-as ingame trailer alapján ez valami borzalmas lesz. A grafika már 5 évvel ezelőtt is nagyon gáz lett volna, a játékmenet nem tűnik túl érdekesnek, ráadásul faék egyszerűnek is fest, emellett a brutalitás is elveszett és a helyszín érthetetlen okokból valami lerombolt város. Nem volt jó ötlet az se, hogy inkább a képregények kissé lazább univerzumába helyezték el az egész játékot, mert így bizony sokkal kevésbé lehet majd beleélni magunkat. Mindenesetre meglátjuk, hogy az év végén megjelenő játék milyen lesz. Egy biztos én csak akkor fogok hozzá nyúlni, ha már minden nagy címet legalább egyszer kivégeztem és van egy csomó elpazarolható időm. Mindenesetre itt az elkedvtelenítő videó:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakucko.blog.hu/api/trackback/id/tr842987260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása